logo
logo

Retail Operation Specialist, ARC’TERYX

拠点 東京本社

job-image

This role responsibility is to provide business insight and on the ground support to Retail, seek out areas for improvements and insight to enhance business efficiency and effectiveness. The position requires to take an active role in building and maintaining key internal relationships, continually assess, analyse and improve all operational aspects and provide business insight. High level of communication, reflecting company standards, contributing to efficiencies and implementing new processes are expected.

ARC’TERYX(アークテリクス)

Founded in Vancouver, Canada, in 1989, Arc’teryx is committed to constant evolution, creating high-performance products through innovative technology.

カナダ・バンクーバーにて1989年に創業。常に進化を追求し、新たな基準となる革新的な技術で、高いパフォーマンスを発揮する製品を創り出してきました。

 

https://www.amerjapan.com/brand/arcteryx

採用情報
概要・業務内容 補足 Work with individual functions to determine necessary information and develop automated reports to ensure that information is easily accessible

Prepare internal and market analysis to highlight opportunities and provide insight to make business decision

Work with District Manager to determine top line growth target, monthly store target and KPI to drive the business forward to the company goals

Be the centre of communication and key support between retail team and office team to ensure effective communication and all retail related initiatives

Troubleshoot Retail operation problems with relevant division e.g. IT, Finance etc and administrative support for the retail team

Provide regular on the ground support to have better understanding of the business
必須スキル・経験 Exceptional communication skills in building strong connection with different stakeholders

Strong analytic skills in understanding the business and provide relevant business insight

Strong computer skills, proficient use of Microsoft Office (including Excel, MS Project, MS PowerPoint) and Outlook.

Excellent organizational, time and self-management skills

Detail oriented, with excellent follow through skills

Autonomy and strong sense of initiative

Solid understanding of Retail operations
必要言語・レベル • Fluent Japanese (Writing/ Reading/Speaking)
定員 1 名
想定給与 ご経験・面接評価を考慮し弊社規定により決定
勤務時間 9:30 – 18:15(実働7時間45分 休憩1時間)
休日・休暇 - 年間休日:128日以上(年度により多少前後)
- 有給休暇(入社時3日)
- 夏季・年末年始・会社創立記念日休暇
- リフレッシュ休暇(最大5日/年)
- アニバーサリー休暇(1日/年)
- シックリーブ(最大5日/年)
- ボランティア休暇(3日/年)
- その他特別休暇・慶弔休暇
- 積立休暇(消滅する有休を積立て:上限60日)
待遇 - 給与改定年1回
- 賞与年1回(インセンティブ)
- 退職金制度
- 確定拠出金制度(全額会社負担)
- 交通費実費支給
- 社会保険完備
- 社員割引制度(全ブランド対象)
- UR賃貸住宅入居優待
- 全国38,000施設の宿泊施設割引利用
- 各種スポーツクラブ法人契約(全国7,600ヶ所)
- 健康・メンタル24時間相談サービス
- 産前産後休暇制度(産前は8週間まで)
- 育児休暇・補助金(月極・一時保育補助)
- 介護休暇・補助金(保険超過分補助・用品購入補助)
- 無料eラーニング完備(約800講座)
- 全国約30,000店舗の飲食店割引利用
- マッサージ、エステ、日帰り温泉等割引利用
- 映画館・レジャー施設等割引価格利用
募集拠点

東京本社

東京都新宿区新宿6-27-30 新宿イーストサイドスクエア6階

勤務地

東京都

ただいま応募を受け付けておりません

関連求人