お客さまが初めて出会うキッザニアのスタッフ。
お客さまの安全を守り、スムーズに入退場できるよう、手続き業務を行います。
業務内容は、採用ホームページをご覧ください。
https://www.kidzania.jp/corporate/recruit/staff/jobcategory/airport/
甲子園
■業務内容
スーパーバイザー(運営スタッフ)職
キッザニアの施設内でお客様に直接サービスを提供するスタッフ
■職種
下記、いずれかの業務をご担当いただきます。
・パビリオンスタッフ
こども達の職業体験をサポート
・キャラクタースタッフ
ダンスやパフォーマンスでキッザニアの街を盛り上げるスタッフ
・カウンタースタッフ
お客様のスムーズな入退場手続きを担当
・フードスタッフ
飲食店で販売・調理を担当
・ショップスタッフ
ギフトショップで商品の販売、管理を担当
配属先は、適性に応じ決定いたします。
業務内容の詳細は、採用ホームページをご覧ください。
https://www.kidzania.jp/corporate/recruit/newgrad/jobcategory/
甲子園
We are not hiring at the moment
KidZania is a role-playing theme park where kids can participate in various jobs and activities.
They can also gain life skills and additional knowledge through the content included in the jobs, activities and structure of KidZania.
At KidZania Koshien, one of our primary goals with the English Activities Program is to give kids the opportunity and means to interact with people from around the world. Navigators hail from various countries and cultures and help KidZania offer a more diverse “Global” environment.
Navigators lead small groups of kids between the ages of 3 and 15 through activities conducted all in English. In addition to learning how to do the job activities at KidZania, kids are also able to learn about language differences, accents and cultures through their interaction with our Navigators.
Navigators also play an important role in supporting KidZania’s wider English Program, as well as providing guidance to guests that visit us from overseas.
For the Navigator position, the following requirements apply:
1. English Ability: Native/ TOEIC 830 or over.
2. JLPT N3
3. Working Days: 2 to 5 days per week.
Including availability on Wednesdays and either Saturdays or Sundays.
4. Working Hours: 10-40 hours per week (between 8:00am and 10:00pm).
甲子園
キッザニアにご来場いただくお客さまからのお問い合わせや電話予約受付などを担当するのが「コールセンター」です。
お客様からのお問い合わせや電話予約の受付などを担当。
データ入力、ファイリング、等をお願いします。社内(他部署を含む)でのコミュニケーションも多い職場です。
※こちらから営業電話をすることはありません。
甲子園