The JP Integrated Marketing Manager is responsible for developing the Japan integrated seasonal marketing plans. This newly created role is critical to building a strategic go-to-market plan and seamless execution that thoughtfully considers how the consumer will experience HOKA in all touchpoints. This individual will advocate for Japan specific needs to Global Brand Marketing team and apply the global GTM strategy to the unique needs of the JP marketplace and consumer. This role will work with all HOKA Japan teams (DTC, Sales, MD and Operation) to develop a local integrated marketing plan.
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Integrated Marketing Associate (IMA) は、社内のステークホルダー(店舗、EC、セールス、マーチャンダイジング)と連携し、Go To Market (GTM) 戦略を立案します。また、 IMAは、各ビジネス部署と連携し続け、ブランドによって生み出される製品やストーリーを全体的に活性化させる中心的な役割を担います。
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こちらのポジションでは、プレイングマネージャーとして『UGG』と『HOKA』ブランド直営店のVMDチームのマネジメントを担当していただきます。また、ホールセールス、イベント・ポップアップ、展示会も慣習いただきます。
業界でトップクラスのクオリティを提供し、ブランドの魅力を視覚的に表現することで、売り上げに繋げていただきます。全国の売り場・面積・館にとらわれず全店同じ体験をお客様にいただけるよう、グローバルガイドラインをもとに、ローカルのタッチを入れ売り場を仕上げていただき、管理をいただきます。
本ポジションはUS VMDチームとのやり取りも発生をするため、英語・英文の業務も発生いたします。
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